Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Håller riktigt hög kvalitet med fint grepp mot stövel. Tänk på att original bromskontakt inte passar. Ni behöver köpa till tryckgivare. Ligger som tillbehör längre ner på denna sida.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel. Håller riktigt hög kvalitet med fint grepp mot stövel.
Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en glidare. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.
ARP racing fotpinnar Honda CBR1000RR (2004-07)
Fina CNC frästa fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel. Mkt stabil konstruktion och enkelt montage.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Passar Honda CBR1000R 2008-2016. Välj mellan race växlat eller normal växling. ( välj under alternativ)
Väldigt stabila och har mkt fint grepp mot stövel. Justeringarna är många och enkla att utföra. Läs mer under beskrivning.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Otroligt stabila och tåliga fina race fotpinnar. Komplettera med tryckgivare för bakbroms om dem skall användas för gata. Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i World SBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en glidare. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel. Otroligt stabila och tåliga fotpinnar, vilket passar perfekt för racing. Önskas fotpinnarna användas för gata, komplettera med tryckgivare för bakbroms under tillbehör. Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en glidare. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Otroligt starka och stabila fotpinnar. Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en glidare. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult. Läs mer under beskrivning.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Obs omvänd växling!!
Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en glidare. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.
Läs mer under beskrivning.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel. Väldigt kraftig och solid konstruktion för att tåla att användas inom racing.
Denna modell kräver att ni använder Kawasakis racing ECU för att omvänd växling skall fungera. Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en glidare. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.
Läs mer under beskrivning.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Endast original växlingsläge. Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en glidare. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Välj mellan fast eller vikbara topegs för växel och broms.
Läs mer under beskrivning.
ARP racing fotpinnar Triumph Dayton 675 2006-2012
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Som tillval finns cnc fräst ytterknopp.
Läs mer under beskrivning.
ARP racing fotpinnar Triumph Street Triple (2008-2012)
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Som tillval finns cnc fräst ytterknopp.
Läs mer under beskrivning.
Fina fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklad för racing och alla delar finns som reservdel.
Fotpinnarna är en av dem stabilaste på marknaden. Som tillval finns cnc fräst ytterknopp.
Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en slider. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.
Läs mer under beskrivning.
Prisvärda racing fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklat för racing men fungera lika bra på gata. Passar för årsmodellen 2004-2006.
Önskas bromskontakt kopplas till fotpinnarna , köp till tryckgivare under bromstillbehör.
ARP racing fotpinnar-R1 2004-2006, omvänd växling
Prisvärda racing CNC frästa fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklat för racing men fungera lika bra på gata. Passar för årsmodellen 2004-2006. Önskas bromskontakt kopplas till fotpinnarna , köp till tryckgivare under bromstillbehör. Fotpinnarna är riktigt stabila.
ARP X-Racing fotpinnar BMW S1000RR 2015-18
Prisvärda racing fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklat för enbart racing men fungerar även för gata om man kompletterar med tryckgivare för bakbroms.
Exakt passform och väldigt stabila. Ingen upphängning för avgasrör vid fotpinnen.
Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en glidare. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.
ARP X-Racing fotpinnar BMW S1000RR 2019-2023
Prisvärda racing fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklat för enbart racing.
Exakt passform och väldigt stabila.
Ingen upphängning för avgasrör vid fotpinnen.
ARP X-Racing fotpinnar R6 2017-2023
Prisvärda racing fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklat för racing men fungera lika bra på gata.
Exakt passform och väldigt stabila.
Prisvärda racing fotpinnar från Tjeckiska ARP. Utvecklat för enbart racing, men fungerar lika bra för gata. Komplettera då med tryckgivare för bromskontakt.
Exakt passform och väldigt stabila. Som tillval finns cnc fräst ytterknopp.
Fotpinnens design är resultatet av långtidstestning i WorldSBK. Fotpinnar har ett halkfritt tandmönster som garanterar maximalt grepp även under våta förhållanden. I händelse av en olycka hjälper fotpinnar också till att skydda motor- och växellådskåpan och motorcykelns huvudram. Spetsen bryts av, och resten av pinnen fungerar som en slider. Allt som krävs för att byta en trasig fotpinne är att lossa en bult.